"Não há pessoas nem sociedades livres, sem liberdade de expressão e de imprensa”.

(1º Princípio da Declaração de Chapultepec)

Visualizações desde 31 de Julho de 2009

COMO VOCÊ AVALIA OS 100 PRIMEIROS DIAS DA GESTÃO NALDO BATISTA?

IMPOSTOS MUNICIPAIS ARRECADADOS PARA BURITI-MA

COMPRE JÁ

COMPRE JÁ

Confraternização da Amib

Confraternização da Amib

segunda-feira, 1 de abril de 2013

61

POLÍCIA MILITAR, APÓS PERSEGUIÇÃO, APREENDE UM DOS MENORES QUE ASSALTOU O POSTO DE GASOLINA AUTO NÍVEL

Compartilhe:

Print Friendly and PDF


Após forte perseguição da PM aos dois assaltantes do Posto Auto Nível, que fugiam de moto pela MA-034, no trecho que liga Duque Bacelar (MA) a Coelho Neto (MA), um dos suspeitos, que era menor de 17 anos, pulou da moto e caminhava no asfalto com o capacete e uma jaqueta na mão, quando avistou a viatura da PM se desesperou e adentrou um matagal. Atrapalhado por uma cerca, o menor foi capturado por volta das 11h e apreendido pela PM. O outro comparsa conseguiu escapar, mas de acordo com o comando local da PM as buscas continuarão. Com o menor foram encontrados um revolver calibre 38 carregado e pouco mais que 50 reais.
A operação contou com participação dos PM´s de Buriti (MA) - soldado Rondinele, cabos Chagas e Raimundo Sampaio- juntamente com um sargento e um soldado do município de Duque.

O ASSALTO AO POSTO DE GASOLINA AUTO NÍVEL
O assalto ao Posto Auto Nível ocorreu às 8h de hoje (01) e foi o último de uma série de cinco roubos efetuados desde a madrugada de domingo de páscoa para esta segunda (01). Na ação os dois criminosos estavam armados e com os rostos sem qualquer proteção.
← Anterior Proxima → Página inicial

61 COMENTÁRIOS:

  1. BIGODE PRETO1/4/13 19:59

    Que vitoria. Eles não fizeram nada além de suas obrigações. E o Florismar, será que caiu no nim de porca parida ou errando o alvo e atirando na própria perna? kkkk

    ResponderExcluir
    Respostas
    1. Anônimo2/4/13 14:16

      Só pegaram porque tinha ajuda de Duque Bacelar, apolicia da qui só serve pra pegar gente sem capacete, e o pocilical q bateu em uma senhora será se tem punição pra ele? porque eles nao pegam as pessoas q tao fazendo raxa la encima da ladeira do tubi? porque eles só vem olhos para os mais pobres? os raxas só é filho de papaizinho...... e esses de menores que andam muito veloz aqui dentro da rua serar se eles nao v? quantos assaltos ainda vai ter pra eles tomarem as providencias?

      Excluir
  2. Anônimo1/4/13 22:30

    Amazing! Its genuinely amazing article, I have got much
    clear idea about from this piece of writing.

    Also visit my web-site kids beds

    ResponderExcluir
  3. Anônimo1/4/13 23:38

    Caros colegas buritiense, kd nós? tudo aqui acontece e ñ reivindicamos nossos direitos.
    Fica subentendido q achamos bonito e engraçado será pq? ñ fazemos manifestações a nada o prof ñ faz com medo de represália do sr ex prefeito e eleito com outro nome. o q tem de novo na nossa buriti? o casa club? mas é obra particular eu acho. o caus parou aki!

    ResponderExcluir
  4. Anônimo1/4/13 23:49

    Ola,amigos da terra do nunca kd o bônus dos prof? o rapaz jovem eleito ñ está surpreendendo ninguém, só diz q faz diz q paga. e cara diz quem manda é ele. Q PENA Q A CANETA DO DISCURSO ESTÁ SEM TINTA . deitar e rolar na grana do povo é ótimo.
    QDO UM SECRETÁRIO DIZ Q ADMINISTRAR O MUNICÍPIO É MENOS SERVIÇO Q ADM O NENÉM E A IVONILCE É PRA CHORAR! indignação!!!!***

    ResponderExcluir
  5. Anônimo2/4/13 11:12

    naofiquem iludidos o buriti continua na merda....
    quem manda e desmada é nenem
    rafael e nada e a mesma coisa o cara so faz o que diz nenem
    resumindo nadad com nada

    ResponderExcluir
  6. Anônimo2/4/13 13:23

    essa é a nossa cidades !!!!!!!!

    ResponderExcluir
  7. Anônimo2/4/13 16:01

    Meus amigos de Buriti, não é só a segurança pública de nossa cidade que está em dificuldades, enquanto o ex prefeito(já que é ele quem manda) estiver manipulando os recursos municipais NADA será feito. Agora me digam como é que um cidadão que tinha uma vida simples, hoje é dono de 5 fazendas, vários automóveis ( incluindo caminhões, tratores, etc)???? Será que isso tem uma resposta convincente??? Será que nenhuma atitude será tomada??? Onde está o orgão competente para analisar e punir??? Será que Buriti não merece uma administração para o povo??? Muda Buriti....."trabalho & transformação"!!!!!!

    ResponderExcluir
  8. Anônimo2/4/13 17:28

    alliandro faz ai uma linda mensagem agradecendo ao prefeito musquito pelo abono digo
    pelqa esmola que ele deu aos professores
    ele tem mt cara de pau!!!

    ResponderExcluir
  9. Anônimo2/4/13 23:24

    na verdade não se pode contar muito com a policia daqui não.

    ResponderExcluir
  10. Anônimo3/4/13 06:51

    Its like you read my mind! You appear to know a lot about this, like
    you wrote the book in it or something. I think that
    you could do with some pics to drive the message home a bit, but other than that, this is excellent blog.
    A fantastic read. I will certainly be back.

    Visit my weblog ... 2009 honda s2000 for sale

    ResponderExcluir
  11. Anônimo3/4/13 12:55

    I hardly leave a response, but after reading a few of the comments on "POL�CIA MILITAR, AP�S PERSEGUI��O, APREENDE UM DOS MENORES QUE ASSALTOU O POSTO DE GASOLINA AUTO N�VEL".
    I actually do have some questions for you if it's allright. Is it simply me or does it seem like a few of these remarks come across as if they are written by brain dead individuals? :-P And, if you are writing at additional online social sites, I would like to follow everything fresh you have to post. Would you list of every one of all your shared sites like your twitter feed, Facebook page or linkedin profile?

    Review my web page :: pilates ball exercises

    ResponderExcluir
  12. Anônimo4/4/13 13:56

    AÍ DENTRO NESSE INGLÊS KKKKKKKKKKKKKK. SÓ FALTAVA ESSA.

    ResponderExcluir
  13. MALEÁVEL5/4/13 19:52

    EITA BURITI , BOM DE MAIS.

    ResponderExcluir
  14. Anônimo6/4/13 13:38

    parece que tudo ta indo bem...
    a vida é facil p os corrupitos d buriti
    alias o país todo os corruptos tem sorte
    o pobre é que lasca

    ResponderExcluir
  15. Hi friends, how іs the whole thing, аnd
    what you dеѕire to say abоut this artіcle, іn my viеw its
    actuallу аwеsome in favor of me.

    kate dircksen

    ResponderExcluir
  16. It's going to be ending of mine day, except before end I am
    reading this wonderful post to increase my know-how.

    Isaac Dabah

    ResponderExcluir
  17. Incredible points. Solid arguments. Keep up the great effort.



    Here is my site: groutbully

    ResponderExcluir
  18. I'm not sure why but this site is loading extremely slow for me.
    Is anyone else having this issue or is it a problem
    on my end? I'll check back later on and see if the problem still
    exists.

    get away today chuck smith

    ResponderExcluir
  19. Nice post. I was checking continuously this blog and I'm impressed!

    Very useful information specifically the last part :) I care for such information a lot.
    I was seeking this particular info for a long time.
    Thank you and best of luck.

    my web site :: storm shelters Oklahoma

    ResponderExcluir
  20. Hello, i think that i saw you visited my weblog so
    i came to “return the favor”.I am attempting to find things to enhance my website!I suppose its
    ok to use some of your ideas!!

    Here is my page: lose weight fast and easy

    ResponderExcluir
  21. Undeniably consider that which you stated. Your favourite reason appeared to be at the
    net the easiest thing to take into account of. I say to you, I definitely get irked while other people consider issues that they plainly don't know about.
    You controlled to hit the nail upon the highest and defined out the entire thing without having side-effects , people
    can take a signal. Will likely be again to get more.
    Thank you

    Take a look at my web site - Daniel Chavez Moran; ,

    ResponderExcluir
  22. Hi there it's me, I am also visiting this site regularly, this website is genuinely nice and the users are in fact
    sharing good thoughts.

    Here is my blog :: Daniel Chavez Moran

    ResponderExcluir
  23. Does your site have a contact page? I'm having a tough time locating
    it but, I'd like to shoot you an email. I've got some ideas for your blog you might
    be interested in hearing. Either way, great website and I look forward to seeing it expand over time.



    my blog post :: 6pm coupon code

    ResponderExcluir
  24. Anônimo7/4/14 10:10

    It's genuinely very difficult in this full of activity life to listen news on TV, thus I simply use the web
    for that reason, and obtain the hottest news.

    Here is my web-site - robot patissier

    ResponderExcluir
  25. Anônimo9/4/14 09:59

    Se fournir les fameux ltc par la toile tout simplement

    Also visit my homepage: acheter litecoin

    ResponderExcluir
  26. Anônimo9/4/14 10:33

    When someone writes an article he/she retains the thought of a user in his/her brain that how a user can understand
    it. Therefore that's why this article is amazing. Thanks!



    Here is my webpage; comparatif aspirateur robot

    ResponderExcluir
  27. Anônimo9/4/14 18:30

    you are in point of fact a excellent webmaster. The web site loading velocity is incredible.
    It sort of feels that you are doing any distinctive trick.
    Furthermore, The contents are masterwork.

    you have performed a magnificent job on this subject!

    Here is my homepage; http://www.biomonde.biz

    ResponderExcluir
  28. Anônimo9/4/14 18:32

    Hi there, I log on to your blog daily. Your humoristic style is awesome, keep it up!


    My webpage: robot piscine

    ResponderExcluir
  29. Anônimo9/4/14 21:18

    I know this web page presents quality dependent articles or reviews and additional data,
    is there any other site which offers such stuff in quality?


    Look at my webpage :: http://www.biomonde.biz

    ResponderExcluir
  30. Faire l'acquisition de plusieurs bitcoins sur le web d'une manière rapide

    Feel free to visit my website: litecoin

    ResponderExcluir
  31. Se payer de nombreux emonnaies avec le web ?

    Feel free to surf to my web blog; litecoin

    ResponderExcluir
  32. Hey I know this is off topic but I was wondering if you knew of any widgets I could add to my blog that automatically tweet
    my newest twitter updates. I've been looking for a plug-in like this for quite some time and was hoping maybe you would
    have some experience with something like this.
    Please let me know if you run into anything. I truly enjoy reading your blog and I look forward to your new updates.


    Also visit my webpage :: comparatif aspirateur robot

    ResponderExcluir
  33. My brother suggested I would possibly like this web site. He was totally right.
    This post truly made my day. You cann't imagine just how so much time
    I had spent for this info! Thanks!

    My web site - comparatif aspirateur robot

    ResponderExcluir
  34. Hi i am kavin, its my first occasion to commenting anywhere, when i read this piece of writing i thought i could also make comment due to this good paragraph.


    My homepage: comparatif aspirateur robot

    ResponderExcluir
  35. May I simply say what a comfort to find someone that truly understands what they're discussing over the
    internet. You certainly realize how to bring a problem
    to light and make it important. A lot more people should check this out and understand this side of your story.
    It's surprising you aren't more popular given that you most
    certainly have the gift.

    Also visit my web blog ... robot de piscine

    ResponderExcluir
  36. Ridiculous story there. What happened after? Thanks!


    Feel free to visit my web site ... comparatif aspirateur robot

    ResponderExcluir
  37. Its like you read my mind! You appear to know
    a lot about this, like you wrote the book in it or something.
    I think that you could do with a few pics to drive the message home a bit, but other than
    that, this is great blog. An excellent read. I'll certainly be back.


    Feel free to visit my web-site acheter bitcoin

    ResponderExcluir
  38. I am really glad to read this web site posts which carries plenty of helpful information, thanks for providing these kinds
    of data.

    my blog: http://www.mon-bitcoin.net

    ResponderExcluir
  39. That is a great tip especially to those new to the blogosphere.
    Brief but very accurate information… Thanks for sharing this one.
    A must read article!

    Feel free to surf to my webpage ... bitcoin

    ResponderExcluir
  40. I don't even know how I ended up here, but I thought this post was great.
    I do not know who you are but definitely you're going to a famous blogger if you
    aren't already ;) Cheers!

    My blog post ... litecoin

    ResponderExcluir
  41. Excellent post. I used to be checking continuously this
    weblog and I'm impressed! Very helpful information specifically
    the final section :) I care for such information much.
    I was looking for this particular information for a long time.
    Thanks and good luck.

    Here is my weblog :: bitcoin

    ResponderExcluir
  42. tout pour acheter bitcoin en promo via des sites internet simplement

    Here is my weblog: litecoin

    ResponderExcluir
  43. Apprenez a se payer du btc anonymement via le net tout de suite

    My website - bitcoin

    ResponderExcluir
  44. Comment se payer du litecoin sans trace sur une cb en quelques minutes

    Here is my website - bitcoin

    ResponderExcluir
  45. Comment se procurer des btc pas cher sur le web simplement

    My weblog - bitcoin

    ResponderExcluir
  46. Découvrez comment se payer du btc anonymement via des sites internet instantanement

    Also visit my homepage ... acheter litecoin

    ResponderExcluir
  47. Pourquoi acheter des ltc en promo sur une carte bleue aujourd'hui

    My web blog :: acheter litecoin

    ResponderExcluir
  48. Ici : commander des ltc sans trace par le web aujourd'hui

    Also visit my weblog; bitcoin

    ResponderExcluir
  49. Pourquoi se payer bitcoin pas cher via une carte bleue tout
    de suite

    Also visit my webpage :: acheter bitcoin

    ResponderExcluir
  50. Acheter un merveilleux pirater compte facebook sur la toile soldé

    my homepage; pirater un compte facebook

    ResponderExcluir
  51. Pour vous, le magnifique pirater un compte facebook
    sur notre réseau

    my blog post ... pirater un compte facebook gratuitement

    ResponderExcluir
  52. Commander le pirater un compte facebook gratuitement en solde

    Also visit my web-site; pirater compte facebook

    ResponderExcluir
  53. Chercher le merveilleux pirater un compte facebook sur notre site a prix cassé

    ResponderExcluir
  54. Imaginer votre superbe pirater compte facebook sur la toile vraiment pas cher

    ResponderExcluir
  55. Tout ce que vous pensez être au courant en échange
    de se rédimer véritablement votre lunettes passer un mois
    de Phoebe vraiment sympa. Profitez de concrètement votre lunette presbyte concrètement votre branche
    et par la même occasion activement votre lunettes de
    vue

    My blog post :: www.cleartone-video.com

    ResponderExcluir
  56. Enfin notre splendide cigarette electronique pas cher grace a
    internet a prix cassé

    ResponderExcluir
  57. Offrir le magnifique e cigarette grace a internet a prix discount

    Have a look at my webpage: cigarette electronique

    ResponderExcluir
  58. Commander le magnifique cigarette electronique
    grace a ce site

    Here is my site e cigarette

    ResponderExcluir
  59. Anônimo2/5/14 03:10

    Localiser votre incroyable e cigarette pas cher

    Visit my weblog :: cigarette electronique pas cher

    ResponderExcluir
  60. Anônimo2/5/14 14:56

    Wonderful blog! I found it while searching on Yahoo News.
    Do you have any tips on how to get listed in Yahoo News?
    I've been trying for a while but I never seem to get there!
    Many thanks

    Also visit my blog post; minecraft games

    ResponderExcluir

O COMENTÁRIO NÃO REPRESENTA A OPINIÃO DO BLOG; A RESPONSABILIDADE É DO AUTOR DA MENSAGEM. OFENSAS PESSOAIS, MENSAGENS PRECONCEITUOSAS, OU QUE INCITEM O ÓDIO E A VIOLÊNCIA, OU AINDA ACUSAÇÕES LEVIANAS NÃO SERÃO ACEITAS. O OBJETIVO DO PAINEL DE COMENTÁRIOS É PROMOVER O DEBATE MAIS LIVRE POSSÍVEL, RESPEITANDO O MÍNIMO DE BOM SENSO E CIVILIDADE.

Usuários on-line


usuários online